Z letošního oborového klání WebTop100 si vezeme zlato v kategorii Retenční marketing za vánoční kampaň pro klienta Kytary.cz a stříbro z kategorie Firemní komunikace za náš podcast. Mrkněte s námi pod pokličku našich úspěšných projektů a inspirujte se pro ty svoje.
Ježíšek z Kytary.cz to rozbalil
První místo v kategorii Retenční marketing získala vánoční kampaň Kytarový Ježíšek, kterou naši specialisté připravovali pro loňské svátky s klientem Kytary.cz. Kampaň potvrdila, že nejen výkon, ale i nadhled a výstup z davu se cení – u zákazníků i odborné poroty.
Pro vánoční kampaň Kytary.cz vznikl e-mailový mini seriál s Ježíškovou poradnou proti vánočnímu šílenství. Vánoční kabát a poselství dostala i jejich shopping intention kampaň Ježíšek tě vidí. Kombinace těchto dvou přístupů přinesla spoustu konverzí a více než naplnila cíle. Omrkněte kampaň, která porotu okouzlila jednoduchostí a nápadem a přinesla klientovi víc muziky, než doprava zdarma nebo osvědčené slevové kupony.
Kytary.cz jsou značka se svérázným a rozpoznatelným tone of voice a ten se rozhodně nemění ani na Vánoce. Díky bohu! I kampaň, která v první řadě prodává, může podpořit váš brand a retenci. Jak? Stáhněte si zdarma náš e-book o tom, jak e-mail marketingem posílit retenci a zasaďte si vítěznou kampaň do širšího kontextu dlouhodobé komunikace.
Na vánoční kampani s Kytary.cz pracovala naše e-mail specialistka Denisa Vávrová a Jan Krčmář. Skvělá práce, týme! Víte, že naše specialisty můžete ke svým kampaním kdykoli během roku přizvat? Zkuste to a začnou se dít věci nejen o Vánocích.
Firemní podcast? Ale jistě, jak si přejete.
Rozjíždět v roce 2024 podcast může znít hodně optimisticky. Ale podařilo se! V čem tkví úspěch veškeré firemní komunikace? Nepostavit ji na vedlejší kolej – jet pravidelně a vymyslet koncept, který je pro tým udržitelný. A my ho našli. Podcastové studio na čtyřech kolech!
Podcastové studio, které nás může provázet na cestách na konference, se ukázalo jako skvělý formát z mnoha důvodů. Obytné auto s bannery budí pozornost a zájem, poskytuje dostatek soukromí a klidu pro nahrávání a umožňuje nám zvát hosty, které je těžké získat pro rozhovor ve studiu na konkrétní adrese. Na akcích jako Reshoper, E-commerce day, nebo naše Czech On-line Expo je vysoká koncentrace skvělých spíkrů, jejichž diáře jsou plné na měsíce dopředu. Dvacet minut na domluvený rozhovor v přistaveném voze si ale většina z nich najde.
Proč to vlastně děláme? Czech On-line Expo je jednou ročně a je třeba s lidmi udržovat kontakt po celý rok. SmartEmailing považuje vzdělávání komunity za jednu ze svých hlavních misí. Obě tyto věci se krásně spojují v pravidelné páteční dvacetiminutovce ze světa digitálního marketingu. Podcast už krátce po spuštění zabodoval ve své kategorii v anketě Podcast roku a stal se pravidelným pátečním společníkem ke kávě mnoha lidí, kteří pracují v digitálu. Podcast lze poslouchat na Spotify a dalších podcastových platformách, nebo sledovat na YouTube i s videem.
Podcast tvoří náš marketingový tým, hlavním tvůrcem je Ondra Ratajský a já – Natália Smolka – se s ním střídám v moderátorském křesle. S technickým řešením a nahráváním nám pomáhá žižkovská Pracovna a Pavel Železný.
💚 Děkujeme odborné porotě, že ocenila oba naše nominované projekty. Děkujeme Kytary.cz za důvěru, našim specialistům za skvělou práci a našemu marketingovému týmu za nekonečno nápadů a neutuchající entuziasmus. Baví nás to i bez ocenění, ale s ním ještě o kapku lepší.