Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Jak porozumět vašim kontaktům?

Email marketing se v roce 2011 točí kolem relevantních informací a budování vztahu. Jediný způsob, jak být více relevantní, je zjistit, co vaši zákazníci dělají. Pak se na na to můžete s přesností laseru zaměřit.

Statické nástroje

Ihned po rozeslání prvního sledovaného emailu můžete začít analyzovat potřeby a tužby vašich kontaktů. Následně je můžete řešit.

Tady je několik možností, co můžete dělat:

  • můžete zjistit na jaké odkazy kontakty klikají. Budete tak vědět, jaké zprávy spíše rozesílat zprávy, aby vyvolaly akci, o kterou stojíte.
  • můžete zasílat kampaně jen uživatelům, kteří NEotevřeli zprávu nebo NEklikli na vybraný odkaz
  • můžete zasílat kampaně jen těm uživatelům, kteří např. otevřeli zprávu a proklikli se na stránku s objednávkou
  • můžete také vidět, kdo a jak reaguje na vaše kampaně na úrovni jednotlivého kontaktu. Když si kontakt rozkliknete, vidíte, které zprávy jste přes systém  zaslali vašemu kontaktu. Také vidíte, co váš kontakt čte a na jaké odkazy kliká. Můžete taky zjistit, kterou zprávou jste váš kontakt donutili k odhlášení. 🙂
  • kampaně můžete cílit jenom na ty, co v minulosti zareagovali (nebo právě na ty, co nezareagovali). Toho dosáhnete přes segmentování na ty, co otevřeli specifickou kampaň nebo se proklikli přes specifický odkaz dál.

Sledovaní aktivit

Vědět, že 5 % lidí se prokliklo na stránku s objednávkou může někomu pomoct. Nebylo by však lepší, kdybyste věděli, kdo se prokliknul a kdo ne? Následně byste pak mohli promluvit přímo k těmto skupinám.

Díky statistikám můžete vidět tyto dvě skupiny. Díky segmentům je můžete rozdělit a následně k nim promluvit.

Například těm, co NEotevřeli včerejší e-mail s vaší novou akcí můžete poslat jemnou  “připomínku”. Těm co se proklikli, ale nic nekoupili zase po čase krátký dotazník. Tak třeba zjistíte proč u vás nenakoupili.

Naopak to funguje také – těm, co nakupují můžete zaslat dotazník a zeptat se, o co by ještě měli zájem. Tak můžete stálým zákazníkům nabídnout víc.

Ovšem vždy s mírou a opatrně, abyste je nezahltili.

Email marketing není jen pro “velké kluky”

Věřte, že malé a střední firmy, podnikatelé a živnostníci můžou budovat vztahy se svými klienty ještě efektivněji než kdykoli v minulosti. Právě vztahy jsou jádrem každé úspěšné emailové kampaně dneška a podnikání vůbec.

Díky statistikám máte k dispozici detaily a údaje o vašich klientech. Získání těchto dat by ještě několik let zpátky stálo řádově desítky nebo stovky tisíc korun. Dnes jsou k dispozici i vám za zlomek ceny.

Vyzkoušejte si vlastní statistiky aktivací účtu zdarma zde.

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e&#8209mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.