Rychlost a přesnost rozhodují. Dnes už není prostor pro žádná ztracená data, nevyužité příležitosti, či nesynchronizované marketingové procesy. Všechno musí spolehlivě šlapat a přinášet měřitelné výsledky. S integrací SmartEmailingu a Salesforce CRM se těchto výzev rozhodně bát nemusíte. Umožňuje totiž hladkou synchronizaci kontaktů, kampaní a dat – automaticky a v souladu s GDPR.

Integrace CRM a kvalitního e-mail marketingového nástroje je jako orchestr – každý nástroj hraje svou roli a dohromady tvoří harmonii. Výsledkem je hladší automatizace procesů, spokojenější zákazníci a efektivnější marketing. Propojení Salesforce CRM a SmartEmailingu tak dláždí cestu, na které budování kvalitních vztahů se zákazníky potkává efektivitu.
Proč propojit Salesforce CRM a SmartEmailing?
Představte si, že máte dva nástroje, které samy o sobě patří k nejlepším ve svých oblastech:
- Salesforce CRM – Globální leader mezi systémy pro řízení vztahů se zákazníky. Poskytuje komplexní přehled o zákaznících a nástroje pro efektivní řízení obchodních a marketingových procesů.
- SmartEmailing – Profesionální aplikace pro e-mailing a marketingovou automatizaci, která se pyšní intuitivním ovládáním, pokročilýmii funkcemi a maximálně spolehlivou doručitelností.
Každé zvlášť skvělé, ale propojené? Ještě o kus lepší! Integrační řešení Clouderia – SmartEmailing for Salesforce umožňuje oboustrannou integraci dat mezi těmito systémy, čímž uživatelům poskytuje bezkonkurenční flexibilitu a efektivitu. Navíc jen na pár kliků a tak, aby odpovídala požadavkům moderních marketingových procesů a GDPR.
Dokonalá souhra pro výkonné kampaně
Integrace Salesforce a SmartEmailingu není jen technologická vychytávka – je to vaše nová superpower. Spojením těchto dvou systémů získáte:
- Oboustrannou synchronizaci leadů, kontaktů i kampaní: Data mezi systémy proudí automaticky s tím, že do nich můžete kdykoliv snadno zasáhnout i ručně. Vše pak snadno využijete pro špičkově zacílený e-mailing.
- Přenos standardních i vlastních polí mezi systémy: Synchronizace klasických informací jako jméno, příjmení, e-mail, či adresy je samozřejmostí. Do SmartEmailingu se však propíše i cokoliv dalšího, co si v Salesforce nastavíte.
- Automatizované akce: Kroky a interakce zákazníků na jejich zákaznických cestách, které v automatizacích spouští různé akce, jsou perfektně sladěné v obou systémech. V Salesforce tak například hned uvidíte, že na základě klientova chování v marketingové kampani mu máte zavolat.
- GDPR-friendly řízení dat: Od synchronizace blacklistů po okamžité propsání odhlášení kontaktu – obě platformy se navzájem o všem ihned informují, aby nedošlo k žádnému nedopatření.
- Reporty a analytika v reálném čase: V Salesforce uvidíte přehled odeslaných a doručených e-mailů ze SmartEmailingu, veškeré aktualizace údajů zákazníků i akce na jejich cestě.
- Jednoduché nastavení bez nutnosti vývoje: Instalace je jednoduchá a váš interní tým ji hravě zvládne sám.
- Podpora věnovaná kompatibilitě: Pravidelné aktualizace zajistí, že všechny změny na straně Salesforce i SmartEmailingu hladce zapadnou do plynulého chodu obou nástrojů.
Mrkni pod pokličku:
Greenpeace našlápl svou komunikaci s dárci
Jedním ze skvělých příkladů úspěšného použití této vychytané integrace je nezisková organizace Greenpeace Česká republika. Jako dlouholetý uživatel Salesforce CRM hledali způsob, jak zefektivnit komunikaci s dárci a dobrovolníky. Pro oblast online marketingu a marketingové automatizace si proto implementovali SmartEmailing.
Následně bylo potřeba tyto dva systémy přirozeně, rychle a jednoduše propojit, aby svá data mohli využívat naplno. Povedlo se? Jasně! Díky integraci SmartEmailing for Salesforce se Greenpeace podařilo:
- Automatizovat synchronizaci dat o dárcích.
- Získat ucelený přehled o online a offline aktivitách dárců.
- Zajistit soulad s GDPR a českými legislativními požadavky.
Netrvalo dlouho a v Greenpeace se radovali ze zrychlení procesů, ale i zlepšení vztahů s dárci díky personalizovanější komunikaci.
Heureka: B2B automatizace napříč střední Evropou
Jedním z vynikajících příkladů úspěšného využití integrace SmartEmailing for Salesforce je společnost Heureka, největší cenový srovnávač a nákupní rádce v Evropě.
Heureka se rozhodla pro implementaci Salesforce CRM napříč svými středoevropskými pobočkami a protože byla dlouholetým uživatelem SmartEmailingu v sektoru B2B, hledala způsob, jak synchronizovat informace o své komunikaci s kontakty a partnery mezi SFDC a SE.
Klíčovou výzvou bylo propojit oba systémy tak, aby umožnily rychlou, efektivní a přirozenou synchronizaci dat s maximálním využitím SE automatizací a jejich navázání na procesy podporované SFDC, čímž by se maximalizoval potenciál. Výsledek? Díky integraci SmartEmailing for Salesforce se Heurece podařilo:
- Automatizovat synchronizaci dat o kontaktech napříč zeměmi, což vedlo k efektivnějšímu řízení vztahů se zainteresovanými stranami.
- Plynulé předávání dat mezi Salesforce a SE Automatizacemi, čímž dojde k automatickému provázání marketingových a prodejních procesů
- Získat komplexní přehled o online i offline aktivitách kontaktů a partnerů, což umožnilo cílenější a efektivnější komunikaci.
- Zajistit plnou kompatibilitu s GDPR a českou legislativou v oblasti ochrany osobních údajů.
Díky zavedení integrace zaznamenala Heureka nejen výrazné zrychlení interních procesů, ale především zlepšení vztahů se svými partnery prostřednictvím personalizované a cílené komunikace.
Takže – vyždímejte maximum ze světa e-mailingu i CRM
Když marketing a data táhnou za jeden provaz, dějí se skvělé věci. Můžete své kampaně cílit bez slepého hádání, personalizovat je na maximum a lépe vyhodnocovat, co funguje a co ne. A jakmile zákazníka chytře provázíte na každém kroku jeho cesty a stanete se mu parťákem, kterého hledá, pořádně to nakopne vaše konverze.
Pokud jste uživatelem Salesforce CRM a hledáte způsob, jak svou marketingovou strategii posunout na další úroveň, integrace se SmartEmailingem je jasná volba. Stačí si stáhnout řešení SmartEmailing for Salesforce, nainstalovat ho do svého CRM a během několika minut oba propojené systémy šlapou jako hodinky.
Potřebujete pomoc? Náš tým je tu pro vás! Nechte technologie pracovat za vás a užijte si všechny výhody plně automatizovaných a nejvýše efektivních procesů.