Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Pavel Hrstka

Polili jsme si v hospodě triko pivem a založili CityZen

Natália Smolka

Saas aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stáva skutečným.

Pavel Hrstka

Pavel Hrstka není v byznysu žádný nováček. Má za sebou úspěšné podnikání s Lékárna.cz, dnes se ale věnuje značce, kterou založil s kamarády – CityZen.

 

O čem jsme se bavili:

  • Pavel je přesvědčený, že byznys vůbec není složitý.
  • Řeč byla i o investicích do brandu a zákaznické zkušenosti
  • Proč má radši call centrum, než PPCčka?

Další podcasty

Na osobní značce můžete postavit i celý marketing
Brand je pro mě hlavně o intuici
Budovat firemní blog má smysl. Minimálně pro SEO
Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou
LinkedIn váš B2B marketing nespasí
Prodej skrz video je budoucnost

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákzanícké retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.