Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Školení DORUČITELNOSTI začíná za

00 Hodin
00 Minut
00 Sekund

Lukáš Pítra

Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou

Natália Smolka

Saas aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stáva skutečným.

Lukáš Pítra

Lukášem Pítrou 15 let pomáhá klientům marketingově růst a doručovat lepší zákaznickou zkušenost a je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025.

 

O čem jsme se bavili:

  • 9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic.

  • Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou.

Další podcasty

Zapomeňte na PNO. Neříká nic o vašem zisku
Některé věci na zahraničních trzích neohneš
3D tiskárna patří do každé malé i střední firmy
V Lobey neděláme bullshit marketing
Těžkýma rosteš. Sportega expanduje na základě dat
Před marketplaces obstojí jen e-shop s přidanou hodnotou