Další veletrh v tomto roce je u konce – a byl kulervoucí! Reshoper 2022 opět předčil veškerá naše očekávání a věříme, že z něj tu skvělou energii budeme čerpat ještě hodně dlouho.
Jsme rádi za každého, kdo se na našem stánku zastavil – ať už pro naši proslulou lahodnou kávu, na kus řeči s našimi smártími lidmi nebo pro radu do jedné z našich konzultačních zón. Děkujeme, že jste s námi.
Stánek nabitý energií
Od posledního veletrhu jsme chtěli vše doladit k dokonalosti, a tak nám veškeré přípravy nějaký ten pátek zabraly. Samotný stánek jsme pak stavěli od brzkého rána a svou finální podobu dostal až se západem slunce. Ale stálo to za to!
Už od začátku veletržního dne se seběhli první zájemci o čerstvou ranní kávu od našeho baristy Vaška z Naber Kaffee, který rozdával kelímek za kelímkem až do samého konce akce. Mimo jiné si návštěvníci mohli odnést také zdravou pochoutku v podobě kakaových bobů a kešu oříšků obalených v kokosovém cukru z dílny VitalVibe.
Kromě velkého množství našich klientů, které jsme měli tu šanci vidět osobně a prohodit s nimi pár slov (nejen) o e-mail marketingu, k nám našli cestu také známé tváře české e-mailingové scény. Byli mezi nimi například Pavel Pola z Etnetera Activate nebo třeba Radek Hudák ze Shoptetu, které si z veletrhu Czech On-line Expo můžete pamatovat jako řečníky našeho sálu.
Na konzultační zóny se stály fronty
Vzdělávání je u nás na prvním místě. A tak jsme do programu našeho stánku zařadili dvě konzultační zóny, se zaměřením na zajímavá témata ze světa e-mail marketingu. Naši e-mail specialisté Denisa Vávrová a Honza Krčmář se postarali o to, aby každý návštěvník dostal svou odpověď z e-mail marketingové automatizace. A v zóně práva e-mailingu své rady a zkušenosti z praxe předával advokát Josef Bátrla. Dveře se netrhly a na pomoc jim kolikrát přispěchali i další naši zkušení kolegové. Jednou z nich byla například Lucie Prokopová, která se věnovala zákazníkům s e-shopovým řešením Shoptet.
Zůstali jsme online
Rádi komunikujeme offline a akce jako Reshoper jsou k tomu jako stvořené. Přesto jsme ale zůstali online a veškeré aktuální dění jsme sdíleli na sociálních sítích, které v ten den opravdu žily. Mezi proudícími davy jsme si našli čas na natočení videa, kde jsme přijíždějící návštěvníky nasměrovali, kudy se k nám dostanou. Video jsme pak přímo na místě sestříhali tzv. „na koleni“. Na výsledek se teď zpětně můžete podívat a trochu si přiblížit, v jakém duchu se celý den nesl.
Rozdávali jsme inspiraci
Nikdo od nás neodcházel s prázdnou. Kromě kávy a zdravé pochoutky si návštěvníci odnášeli i náš SmartBook s TOP 10 nejpoužívanějšími automatizačními scénáři jako inspiraci pro úspěšný e-mailing.
A pokud vám povinnosti nedovolily se veletrhu Reshoper zúčastnit, online verzi automatizačního desatera si můžete zdarma stáhnout. A nastartovat tak svůj e-mail marketing tím správným směrem.