Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)
Školení DORUČITELNOSTI začíná za
E-shopem to jenom začíná. Pokud máte svůj online obchod vystavěný na Shoptetu, pojďte s námi nastavit vše nezbytné pro efektivní e-mail marketing. S našimi specialisty během jediného dne proberete funkční scénáře a best practices. Odcházet budete s inspirací i strategií na míru.
Pro každého, kdo má e-shop na Shoptetu a chce se připravit na vrcholovou sezónu roku – Vánoce.
Workshop probíhá v omezeném počtu, aby byla možnost probrat individuální potřeby a strategie. K účasti je třeba mít na SmartEmailingu aktivovanou integraci Shoptetu. Dále je ideální mít už svou brandově laděnou šablonu pro rozesílky, nastavení odesílací adresy a DNS, abychom si společně zvládli poslat e-mail.
Workshop proběhne ve čtvrtek 5. 9. od 9:00 do 17:00 v Praze
Na adrese: Impact Hub Praha, Drtinova 10, Praha 5
Maximálně 10 účastníků
Individuální konzultaci k vašemu e-shopu s odborníkem z oblasti e-mail marketingu.
Nastavené scénáře připravené ke spuštění.
Know-how z oblasti:
Naučíte se pracovat s veškerými základními pojmy jako jsou automatizace, segmentace, angažovanost a další. Zvládnete si sami nastavit základní druhy kampaní dle potřeb svého byznysu.
Protože tak jako na každý náš produkt, i na školení se vztahuje 100% garance vrácení peněz.
Když nebudete s workshopem spokojeni, vrátíme vám peníze.
Jste nezisková organizace, zapsaný spolek, obecně prospěšná společnost? Pokud ano, ozvěte se nám a máte od nás 50% slevu. Napište nám na e-mail: neziskovky@smartemailing.cz
9:00-9:15 Úvod
Obsah workshopu, představení a organizační nezbytnosti.
9:15-10:00 Ukážeme vám, kde máte data o zákaznících
Jaká data proudí ze Shoptetu do SmartEmailingu, ukázka 1:1 objednávka, detail kontaktu a jak data segmentovat v rozesílkách v rozhraní pro automatizace.
10:00–11:00 Běžná rozesílka
Jak nastavit základní rozesílku včetně práce s aktuálními daty z objednávek a segmentace.
Víte, že je dobré neposílat více e-mailů v jeden den, a jak se vyhnout již spuštěným automatizacím?
Neangažované kontakty a proč na ně posílat postupně a ne najednou.
Nastavení urgence a dosílky kampaně.
Jak se nejlépe trefit do momentu, kdy zákazník nejčastěji otevírá svou schránku?
Nastavení UTM parametrů a jejich význam.
Coffee break
11:15–13:00 Opuštěný košík
Výkonnostní automatizace – jak ji nastavit a k čemu slouží?
Jak otestovat dobu odeslání, předmět nebo obsah e-mailu?
Jak funguje webtracking, který máte automaticky nastavený díky integraci, a co vše s ním můžete sledovat?
Prostor pro vaše individuální dotazy.
Obědová pauza
13:45–14:30 Prohlížený produkt
Chcete reagovat na aktuální chování zákazníka a poslat mu produkty, které si prohlížel v nedávném čase a motivovat ho k nákupu?
Odnesete si nastavenou a spuštěnou automatizaci.
14:30–15:30 Retenční kampaň po nákupu / opakovaná spotřeba
Proč je dobrá retence zákazníka? Jak se stát pro zákazníka zapamatovatelným e-shopem, a proč je komunikace po nákupu důležitá?
Nastavte nejprodávanějším produktům připomenutí opakovaného nákupu.
Coffee break
15:45–16:30 Angažovaná databáze jako klíč k úspěchu.
Proč je klíčové mít angažovanou databázi a nedržet v ní neaktivní kontakty?
Jak funguje algoritmus vyhodnocení angažovanosti?
Jak pracovat s chladnoucími zákazníky, a jak znovu aktivovat neangažované (nebo-li mrtvé) kontakty?
Hygiena databáze a multichanelové integrace – FB audience, Sklik – ukázka jejich využití v rámci hygieny a běžných kampaní.
16:30–17:00 Prostor na individuální dotazy
Máme řešení pro
Pomoc a podpora
Přihlaste se k odběru novinek
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024
Registrace na workshop
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Vyplňte prosím své údaje
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.