Napsali o nás

Zajímají se o nás různá média. Přečtěte si, co o nás píší a jak hodnotí naší aplikaci.

07.12.2023

Misí SmartEmailingu je posunout známý e-commerce veletrh na další úroveň. Nový organizační tým si tak připravil spoustu novinek. Pro garanty a realizační tým je velkou novinkou budování komunity a s ním související Meet Upy, kde mají možnost se na organizaci události spolupodílet a sdílet své nápady. Pro účastníky je to třeba VIP zóna, aplikace Eventee k poskládání vlastního programu nebo bohatý food court. Samozřejmostí je navýšení počtu přednášek i vystavovatelů.

10.7.2023

Stereotypů se obvykle zbavujeme šnečím tempem. Těch genderových ale ještě o pár temp pomaleji. Přestože je zastoupení žen v manažerských pozicích celosvětově velké téma, jejich počet roste velmi pomalu. V České republice aktuálně ve vedení firem stojí 13 % žen ku 87 % mužů. Podívejte se, co vyplývá z průzkumů v roce 2023.

13.11.2023

SmartEmailing je česká marketingová automatizace s jasnou doručitelností. Denně doručí přes 4 miliony mailů. Využívá ji více než 13 000 klientů, včetně jmen jako Heureka, O2 nebo televize Nova. 

SmartEmailing funguje na českém trhu již od roku 2010. Své místo na trhu získal díky skvělé doručitelnosti e-mailů a pokročilé automatizaci, která šetří uživatelům jejich čas. 

8.5.2023

Mezi jedničky na českém trhu patří nepochybně nástroj Smartemailing. Díky vlastnímu MTA – vlastní infrastruktuře pro odesílání e-mailů – má na doručitelnost 100% vliv.
Kladou velký důraz na vzdělávání v oblasti e-mail marketingu, k dispozici můžete využít profesionální podporu na telefonu a e-mailu a bohatou knowledge base.
K dispozici je Vám tým specialistů, kteří Vám pomohou se správou Vašeho e-mail marketingu.

28.4.2022

Dalším hojně využívaným nástrojem je SmartEmailing. Ten patří od roku 2010 k průkopníkům e-mail marketingu v ČR a má neuvěřitelných 13 000 uživatelů, mezi kterými jsou Regiojet, Mall nebo Ovocňák. Opět jde o českou firmu, tudíž záležitosti jako administrace a komunikace probíhá velice hladce úplně pro každého. A jelikož je to také velice pokročilý nástroj, tak má ve své nabídce velikou řadu funkcí.

6.8.2021

SmartEmailing patří mezi české nástroje, takže s přehledem ovládá skloňování českých jmen i český kalendář. Klidně si v něm můžete nastavit, aby posílal personalizované e-maily vašim zákazníkům například s přáním k svátku a podobně. Co se týče základních vlastností, nástroj má vše důležité a ještě něco navíc. Sází především na celkovou automatizaci procesů a chytrém fungování. Výhodou je také podpora i uživatelské prostředí kompletně v českém jazyce. Doporučujeme ho všem, kdo chtějí spolehlivý český nástroj s pokročilými funkcemi a nevadí jim trochu vyšší cena.

5.8.2021

SmartEmailing je e-mailový nástroj, který vám usnadní komunikaci se zákazníky. V podstatě jde o online propagaci formou sdělení, která se posílají zákazníkům z databáze. Pomůže vám rozesílat obchodní poštu a newsletter, podpoří prodej i váš vztah se zákazníkem.

6.5.2021

Hledáte e-mailingový nástroj a narazili jste na službu SmartEmailing? V dnešním článku se na SmartEmailing podíváme pěkně zblízka. Mrkneme se na jeho funkce, ceny i na to, jestli se jedná o důvěryhodnou službu. Pojďme na to!

13.4.2021

Dva velcí hráči ve svém oboru přicházejí s kombinovanou službou, která zajišťuje komplexní datovou správu zákazníků a aktivaci pomocí automatizace multikanálové komunikace. Oběma společnostem se díky vzájemné integraci podařilo výrazným způsobem zefektivnit a automatizovat pokročilou komunikaci na zákazníky v rámci jejich životního cyklu.

1.12.2020

Firma provozující nástroj pro emailing a marketingovou automatizaci SmartEmailing se rozšířila o nové tváře. Eliška Flasarová dostává na starosti nově vzniklé oddělení služeb. Jiří Havlovic a Ladislav Žaba se pak budou věnovat obchodu a péči o klíčové zákazníky.

24.11.2020

O tom, jak důležité je věnovat pozornost důkladné interpretaci dat, promluvila Kateřina Fišerová, CEO SmartEmailing. Ukázala, co lze v případě zasílaných newsletterů dělat, pokud jejich adresáti nereagují.

22.9.2020

Konference Nástroje v marketingu představila několik online nástrojů, které mohou marketérům usnadnit práci. Na komunikační kanál – e-mail – se zaměřil Ondřej Ratajský z firmy SmartEmailing.

Srpen 2020

SmartEmailing a trendy v e-mailingu v roce 2020 „E-mail posiluje svoji roli v multikanálové komunikaci. Jeho návratnost investice neustále roste, aktuálně jsme na číslech kolem 44:1. Zákazníci, kteří si mohou vybrat marketingový kanál, dávají stále s velkým náskokem přednost e-mailu před SMS, telefonem, messengerem i osobním kontaktem. A ani mladá generace 20+ není výjimkou. Díky marketingovým platformám mohou firmy e-mail propojit s dalšími kanály. To umožní firmám efektivněji komunikovat se zákazníky a nespamovat je se stejnou nabídkou všemi kanály, ale komunikaci lépe uzpůsobit jednotlivým fázím nákupního procesu. Největší přínos získá zákazník.“

10.8.2020

Stejně jako všechny ostatní e-mailingové nástroje z našeho srovnání, i SmartEmailing poskytuje opt-in formulář, který si pouze upravíte podle vlastních preferencí a umístíte na svůj web. Přes něj se vám potom přihlašují zájemci k odběru newsletterů a jiných reklamních sdělení. Vybírat můžete mezi klasickým formulářem, vyjížděcím formulářem i pop-up oknem. Vaše zákazníky lze v nástroji různě segmentovat do neomezeného množství nejrůznějších skupin například podle pohlaví, věku i na základě jejich celkové aktivity.

20.7.2020

Společnost SmartSelling, provozovatel nástroje pro e-mail marketing SmartEmailing, mění svou vlastnickou strukturu. Od původního majoritního vlastníka Davida Kirše kupují firmu zaměstnanci v čele s CEO, Kateřinou Fišerovou a vývojářem Martinem Strouhalem, kteří byli doposud minoritními vlastníky společnosti.

1.6.2020

Konference Nástroje v marketingu představila několik online nástrojů, které mohou marketérům usnadnit práci. Na komunikační kanál – e-mail – se zaměřil Ondřej Ratajský z firmy SmartEmailing.

15.5.2020

Existuje nějaký způsob, jak by se dal ušetřit v e-mailingu čas a dala automatizovat rutinní práce? Určitě ano. A nemusíte přitom chodit daleko za naše hranice pro cizí nástroje. Jeden takový nástroj, SmartEmailing, u nás máme. Dnes si ho představíme a pokusíme se odpovědět na otázku: Dokáže vám SmartEmailing usnadnit práci?

29.4.2020

Konkurence v dnešní době je veliká. To je jeden z důvodů, proč firmy hledají nástroje, které jim pomohou udržet krok s dobou a zefektivnit interní procesy. A kde jinde začít než právě u marketingu a jedné z nejúčinnějších metod propagace: e-mail marketingu. Přečtěte si srovnání tří populárních e-mailingových nástrojů, které si pomůžete propojit s Vaším FastCentrik e-shopem.

26.12.2019

Podcasty sa stávajú čoraz obľúbenejšou formou relaxu, získavania informácií či rozširovania si obzorov. V zozname sú najlepšie česko-slovenské podcasty, ktoré sú skvelým zdrojom informácií či inšpiráciou v oblasti biznisu.

18.12.2019

Co víc si přát – svoje kontakty mám v SmartEmailingu v potřebných seznamech, ve SmartEmailingu tvořím a posílám e-mailové kampaně a detaily o nich se mi přenáší zpět do Salesforce. Markeťák dál používá, co je zvyklý, obchodníci zase žijí v Salesforce a přiřazením kontaktů do jednotlivých kampaní mají jistotu, že jim příště přijdou příslušné e‑maily.

10.12.2019

Jak udržovat kontakt se zákazníky? Otázku, kterou řeší menší firmy i nejeden freelancer, vám pomůžou vyřešit nástroje na e-mail marketing. Vybrali jsme pro vás pět nejlepších.

7.12.2019

„Důležitým aspektem je u svobodné firmy autonomní rozhodování, velká míra zodpovědnosti napříč celým podnikem, a hlavně pak též zcela otevřená komunikace a dialog všech se všemi,“ popisuje Kateřina Fišerová, CEO aplikace SmartEmailing, která se principy svobodné firmy řídí.

30.10.2017

O strategiích v digitální reklamě se diskutovalo na konferenci Prime time for…Internet Jungle.

Kateřina Fišerová: Více než 90 % respondentů z našeho průzkumu se na GDPR nepřipravuje, velká část z nich nemají o GDPR ani tušení.

25.10.2017

E-mailing je pro řadu podniků a živnostníků nedílnou součástí marketingových aktivit. Vyplývá to z průzkumu mezi více než třemi stovkami subjektů od obchodů a e-shopů přes realitní kanceláře.

24.11.2017

Zhruba třetina českých firem se stále nepřipravila na nové nařízení EU o ochraně osobních údajů (GDPR), které vstoupí v platnost příští rok na konci května. Víc než čtvrtina firem neví, co GDPR je. Vyplývá to z průzkumu provozovatele aplikace SmartEmailing mezi 1400 firmami v ČR a na Slovensku.

14.11.2017

Podnikáte? Chcete, aby o Vás vědělo co nejvíce lidí? A nemáte peněz nazbyt? Jedním z nástrojů, které si ukazujeme v tištěném magazínu Business Leadersje e-mailing. Proč mu vlastně věnujeme prostor? A jak díky němu úspěšní lidé, o kterých v tištěném magazínu čtete, tolik rostou?

16.11.2017

Společnostem hrozí za nedodržení GDPR vysoké pokuty. Podle průzkumu se 32,54 procenta dotázaných na nařízení ještě ani nechystá, dalších 27,3 procenta neví, co GDPR je.

E15

16.10.2017

Čtvrtina firem zatím GDPR neřeší vůbec a malí podnikatelé většinou ještě ani netuší, co přesně si pod zkratkou představit. Podle posledního průzkumu aplikace SmartEmailing měly ke konci roku 2017 přípravy na GDPR hotové jen 4 procenta firem.

19.7.2017

Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.