Meiro
Customer Data Platform

Analytický nástroj, ktorý identifikuje a prepája zákaznícke dáta z online i offline zdrojov.

Meiro integrace scenář

Správa a prepojenie zákazníckych dát

Meiro Správa a propojení

Singapurská spoločnosť založená Čechmi, ktorá dobýva trh s nástrojmi na vyťažovanie, správu a aktiváciu zákazníckych dát. Meiro identifikuje zákazníkovu cestu a zaznamená všetky jeho interakcie so značkou, nech už ide o chovanie na webe, v aplikácii, alebo pri nákupe v kamennom obchode. Okrem toho, Meiro rozpozná všetky zariadenia a identifikátory (napr. rôzne e-mailové adresy), ktoré zákazník používa a z týchto aktivít vytvára jedinečný profil zákazníka s jasnou časovou osou.

Na základe týchto údajov možno jednoducho vytvoriť precíznu mikro segmentáciu zákazníkov a tieto segmenty aktivovať v akomkoľvek inom nástroji alebo platforme pre multikanálovú komunikáciu cez e-mail, SMS alebo notifikácie a vo vykonnostnom marketingu (napr. Google Ads, Facebook Ads atď.).

Štruktúrne dáta na pár kliknutí

Meiro je veľmi účinný analytický nástroj navrhnutý pre business používateľov tak, aby sa znížila záťaž IT tímov a analytikov, ktorým dáva nad údajmi kontrolu. Marketingové a biznis tímy získajú prístup ku skvelo štruktúrnym zákazníckym dátam pripraveným k aktivácii pomocou niekoľkých kliknutí a dokáže preukázateľne reportovať a vyhodnocovať marketingové aktivity a ich úspešnosť.

Meiro pomáha spracovať stovky miliónov zákazníckych profilov klientom po celom svete a zaisťuje bezpečnosť zákazníckych dát tak, aby boli v súlade s najprísnejšou legislatívou v oblasti ochrany osobných údajov.

Meiro prezentace
Pavel Bulowski CMO & Co-founder of Meiro

Pavel Bulowski

CMO & Co-founder of Meiro

Meiro a SmartEmailing přináší na český trh skvělé spojení dvou služeb, které jsou experty ve svých oborech. Každá společnost, která nakládá se zákaznickými daty, potřebuje pro svůj růst nástroj na data management a nástroj pro e-mailovou komunikaci, který splňuje technologické požadavky zrychlené doby a nároky digitálního marketingového světa. Meiro CDP bezpečně sbírá a propojuje zákaznická data tak, aby byla použitelná nehledě na změny v digitálním světě, a automaticky je integruje do komunikační platformy SmartEmailingu, kde s nimi intuitivně mohou marketéři pracovat. Veškerá zákaznická interakce s e-mailovými kampaněmi je opět automaticky zpracována a uložena v Meiro CDP, takže vyhodnocování kampaní už nemůže být snazší.

SmartEmailing
a Meiro

Propojení těchto dvou nástrojů dává klientům konkurenční výhodu. Díky dobře strukturovaným zákaznickým datům, mikro segmentaci publik v marketingových kampaních zajistíte opravdu personalizovanou komunikaci se zákazníkem – doručíte mu snadno obsah, který ho zajímá ve chvíli, kdy ho potřebuje. Meiro zajišťuje komplexní a hlavně kompletní data o vašich zákaznících, která velmi jednoduše aktivujete ve SmartEmailingu a můžete doručit automatizované a obsahově relevantní zprávy vašim klientům.

Takto efektivní e-mailovou komunikací zlepšujete CX vaší značky, optimalizujete marketingový rozpočet a pěstujete solidní základy dlouhodobého vztahu se zákazníkem. CDP ukládá i veškerou interakci s e-mailovými kampaněmi a poskytuje podrobné analýzy zákaznických segmentů i kampaní.

Vojta Bulíř

Získajte presne to,
čo potrebujete

Naučíme vás odosielať e-maily, ktoré fungujú, a k ruke vám dáme jedného z našich skúsených account manažérov. Kontaktujte nás a začnite používať SmartEmailing ešte dnes!