Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)
Školení DORUČITELNOSTI začíná za
Ve vrcholící předvánoční sezóně se e-mail marketing ukázal jako nejlepší Ježíškův pomocník pro e-shop Kytary.cz. S týmem Kytary.cz jsme vytvořili chytrou kampaň, která bodovala u zákazníků i odborné poroty WebTop100.
Jak naplno využít předvánoční období? Cílem bylo vytvořit pro Kytary.cz vánoční kampaň, která bude rezonovat s hodnotami značky, nabídne zákazníkům skutečnou přidanou hodnotu a zároveň bude originální a zábavná. Jak můžeme zákazníkům usnadnit výběr dárků pro jejich blízké a zároveň zvýšit prodej? Odpověď nás přivedla ke kampani s jasným posláním – nezbláznit se z Vánoc – a tak jsme spustili Ježíškovo psychologické poradenství.
Miniseriál, který po dobu pěti týdnů doručí celé databázi ty nejvychytanější tipy na TOP produkty z jednotlivých kategorií (dárky pro děti, dárky pro dámy, dárky pro pány, atd.).
Vyladili jsme stávající shopping intention kampaň a dali jí vánoční poselství a kabát.
Ježíškova poradna evokovala psychologické poradenství. Odesílatelem nebyly typicky Kytary.cz, ale “Ježíšek z Kytary.cz”. Vytvořili jsme speciální vánoční vizuál šablon. Pro dosažení optimálního vzhledu na různých displejích jsme navrstvili tři obrázky na sebe (balicí papír, mašli a produkt), každý s individuálním kaskádovým stylem, což zajistilo jejich responzivitu a estetický dojem na každém zařízení. Pro odhlášení jen ze seriálu vznikla na webu Kytary.cz speciální dopadová stránka, která ujistila zákazníky, že další tipy na dárky nebudou zasílány.
Vše se odesílalo v jednom scénáři, který systematicky vyhodnocoval odhlášení a vyřazoval odpovídající kontakty. Zároveň segmentoval podle různých faktorů, jako je pohlaví (pro personalizaci tipů na dárky – ženy, muži), nebo reflektoval úroveň angažovanosti zákazníků.
E-mailingový seriál doplnila zmíněná optimalizace stávající shopping intention kampaně, kterou jsme nazvali Ježíšek tě vidí. Technické provedení kampaně zahrnuje automatizovaný systém, který sleduje vaše interakce na webu, zajišťuje doručení e-mailů ve vhodnou dobu a nabízí produkty, které jste si prohlíželi. V rámci vánoční optimalizace získali zákazníci možnost přeposlat zprávu někomu ze svého okolí a informovat ho tak o svém vánočním přání. Do e-mailu jsme přidali tlačítko “Přeposlat e-mail Ježíškovi”, pod kterým byl vložen forward link. Tento odkaz otevře okno s e-mailovým klientem a předvyplní v něm text odkazující na uloženou online verzi vašeho “Ježíšek tě vidí” e-mailu.
Stěžejní metrikou pro nás byl komplexní pohled na úspěšnost vánočních kampaní, včetně jejich dopadu na retenční prodej, zapojení zákazníků a celkovou návratnost investic.
Na kampani s Kytary.cz spolupracovala naše e-mail specialistka Denisa Vávrová a náš bývalý kolega Jan Krčmář. Inspirujte se, nebo je zkuste přizvat ke své kampani a uvidíte, jak to bude fungovat. Nejen Ježíšek dělá zázraky na počkání!
Natália Smolka
SaaS aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stává skutečným.
Máme řešení pro
Pomoc a podpora
Přihlaste se k odběru novinek
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Nejdůležitější novinky z naší aplikace přímo na váš e-mail.
Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákzanícké retence zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
Stáhněte si CHECKLIST zdarma
E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024
Registrace na workshop
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.
Vyplňte prosím své údaje
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.