Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Jak zvýšit úspěšnost e-mailu personalizací?

Věděli jste, že personalizované e-maily jsou 6× úspěšnější než ty neosobní? Pošta adresovaná na tělo víc naláká k otevření, přečtení i provedení konverzní akce. Zkuste také posílat zprávy, které v zákazníkovi vzbudí pocit, že ho znáte a promlouváte právě k němu.

4 tipy na personalizaci

Chcete-li správně cílit, sbírejte a třiďte potřebné informace. Teprve pak máte šance se zákazníkovi strefit do vkusu, potěšit ho a vytvořit tak vztah, který vám nakonec zvýší prodej.

Personalizovat můžete text i obsah:

Začněte personalizovat už v předmětu

Použijte v něm adresátovo jméno nebo zužitkujte jinou informaci od něj.

Používejte oslovení

Nebojte se třeba překvapit a oslovit zákazníka domáckou podobou jeho jména.

Personalizujte obsah zprávy

Posílejte e-maily podle pohlaví, věku, zájmů nebo posledních nákupů.

Podepište se

Nebo dejte kontakt na osobu, na kterou se čtenář může obrátit.

Jak sehnat informace?

Vyplněním křestního jména při přihlášení k newsletteru to nekončí. Hlavně pro zasílání obsahu ušitého na tělo k perzonalizaci je nezbytný sběr dat a následná segmentace.

Nechte příjemce pošty občas vyplnit nějakou tu informaci o sobě. Pokud máte jeho důvěru, svěří se vám o něco snáze.

Využívejte znalosti historie nákupů. Sledujte, co si zákazník koupil, a nabízejte mu zboží podobné (k červeným lodičkám červenou kabelku), nebo naopak odlišné (dvě pračky za měsíc si asi nikdo nekoupí; sušičku k nové pračce třeba ano).

Bez nástroje ani persónu

Myslíte, že na osobních zprávách něco bude? Tak začněte se sběrem dat, segmentací a personalizací co nejdříve. Máme ale ještě jednu radu: určitě se tohle všechno nepokoušejte zvládat ručně.

Personalizujte automaticky pomocí e-mailingového nástroje. Ten sleduje veškerá získaná data, na základě kterých veškerou poštu cílí. E-maily sám odešle a kampaň vyhodnotí.

Personalizujte a buďte úspěšní

Je hodně způsobů, jak personalizovat a zvyšovat tak úspěch svého e-mail marketingu. Mnohem více jste se o těchto způsobech mohli dozvědět na Email Marketing Online Summitu 2017. Propásli jste tuto akci? Nevadí, máme pro vás záznam, v němž se dozvíte vše podstatné nejen o personalizaci.

Koupit záznam EMOS 2017.

Personalizaci na summitu probral Jan Černý, zakladatel a mozek firmy DataBreakers – specialistů na využití sběru dat, umělé inteligence a automatizace pro zvýšení příjmu svých klientů.

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.