Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Lukáš Pítra

Zákaznická zkušenost je střet očekávání s realitou

Natália Smolka

Lukáš Pítra

Lukášem Pítrou 15 let pomáhá klientům marketingově růst a doručovat lepší zákaznickou zkušenost a je garantem CX Summitu pro Czech On-line Expo 2025.

 

O čem jsme se bavili:

  • 9 z 10 českých e-shopů nemá žádnou formu zákaznického výzkumu a e-shopaři o očekáváních a následné zkušenosti svých zákazníků neví vůbec nic.

  • Pravdou ale je, že drtivá většina zákazníků nakoupí vždy jen jednou.

Další podcasty

Budovat firemní blog má smysl. Minimálně pro SEO
LinkedIn váš B2B marketing nespasí
Prodej skrz video je budoucnost
Jakými tématy žije svět PPC?
Jak na úspěšný web z pohledu SEO?
AI je pro zákaznickou péči jako stvořená

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákzanícké retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.