Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Jindřich Jíra

B2B marketing: proč jej dělat jinak než B2C marketing

Natália Smolka

Saas aplikace mě baví už hodně dlouho, ale až ve SmartEmailingu jsem si uvědomila, jak dokáží pomoct a ulehčit práci marketérům nebo obchodníkům. Jako marketingová specialistka ukazuji světu, že i nemožné se stáva skutečným.

Jindřich Jíra

Jindřich Jíra, zakladatel B2B digitální marketingové agentury Lead Magnet

O čem jsme se bavili:

  • Pracujete v B2B firmě nebo jste markeťák v agentuře, která má marketing B2B firmy na starost?
  • A nahlížíte na B2B marketing jinak, než na B2C marketing?
  • Zabrouzdali jsme i do vod automatizace a integrace a zamysleli se, zda je lepší in-house marketingový tým, nebo agentura.

Další podcasty

Firmy chtějí, aby recenze byly autentické i přísné
Značka jsou pocity. A cesty k nim jsou velmi různé
Vyhledávače nejsou jen Google. Neomezujte se v inzerci
Technologie emoci nenahradí. V obchodu už nejde nic samo
Na Sněžku bez trička? I pár minut vám změní den
Polili jsme si v hospodě triko pivem a založili CityZen

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.