Otevřená pozice:

Social media specialist(k)a

Chceš pracovat pro českou firmu, která má dopad na několik milionů lidí denně? 

Jsme SmartEmailing – česká aplikace pro e-mail marketing. 

  • Pomáháme 13 000+ firmám komunikovat se zákazníky tak, aby jejich vztahy i business vzkvétaly. Děláme to od roku 2010.
  • Denně doručíme v průměru 4 miliony e-mailů.
  • V hlavních aspektech naší aplikace chceme být nezávislí na produktech třetích stran, proto si píšeme svůj kód a jsme na něj pyšní.
  • Přednášíme o e-mailingu na předních českých konferencích.
  • Pořádáme vzdělávací workshopy.
Lenka a Ondra


KOHO HLEDÁME:

Hledáme nového social media specialistu/specialistku s vášní a zkušenostmi pro sociální sítě.

 

Pak čti dál 🙂


CO U NÁS BUDEŠ DĚLAT:


Záda ti bude krýt náš marketingový tým, který Tě podrží. 

Baví tě sledovat trendy na sociálních sítích

Jsi jako ryba ve vodě při tvorbě reels, umíš odhadnout, který obsah se hodí na Facebook, co ukazovat na Instagramu a jak zastupovat naši značku na LinkedInu?

Jsi akční, máš rád zábavu a umíš poznat, co je důležité a správně to předat dál?


Staň se tvůrcem
našich
sociálních sítí

CO S NÁMI ZÍSKÁŠ?

A PO ZKUŠEBNÍ DOBĚ NAVÍC...

Přidej se do týmu SmartEmailingu

a tvoř s námi budoucnost e&#8209mailingové komunikace!

KDE BUDEŠ PRACOVAT?

Jako svobodná firma se nebráníme práci na dálku. Místem výkonu tvé práce proto může být tvá vlastní pracovna. Zároveň máme skvělé zázemí kanceláří v Táboře, v Praze můžeš pracovat z naší vytuněné kanceláře v Impact Hubu. V Brně a Ostravě využíváme prostory coworku Impact Hub.

JAK VYPADÁ NÁŠ IDEÁL?

Dá se na něj spolehnout. Je loajální. Váží si zákazníků i týmových kolegů. Co slíbí, to splní. Při odpovědi klientům vždy naslouchá a snaží se předčít očekávání. Vždy má a projevuje zájem o zákazníka. Není pasivní. Sleduje nové trendy a vymýšlí, jak zákaznický zážitek vylepšit a posunout na další úroveň. Nebojí se svoje nápady sdílet s týmem a dotahovat je.  Je zodpovědný sám za sebe a dokáže říct: “Já nevím, potřebuji pomoc.” Nebere slova zákazníků osobně, pokud nejde o pochvalu.

CO OD NÁS MŮŽEŠ ČEKAT TY?

Po nástupu Tě čekají 3 měsíce doby hájení. Budeš se učit a seznámíš se s chodem naší firmy. Nejlepší je ale hození do vody, takže počítej s tím, že … plavat už umíš, ne? 🙂 Doba hájení slouží k tomu, aby ses i Ty mohl/a rozhodnout, že chceš jít další životní etapu společně s námi. I my samozřejmě budeme sledovat Tvoje zapojení a kompatibilitu s týmem a vizí naší zákaznické podpory.

 

JAK SE PŘIHLÁSIT

Nejdříve Tě čeká splnění několika úkolů, které najdeš o pár řádků níž. Jejich řešení nám pošli na e-mail  lenka.svihalkova@smartemailing.cz. Jako předmět e-mailu, prosím, uveď: “Chci být social media specialist(k)a”. 

Přihlásit se můžeš do 30. 11. 2022, do kdy přijímáme přihlášky. Nejpozději 20. 12. 2022 Ti dáme vědět, jestli postupuješ do druhého kola.

ÚKOLY PRO VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - 1. KOLO

Podívej se na naše sociální sítě a řekni – co tě praštilo do očí jako první? Kterých
5 věcí bys zachoval/a a kterých 5 věcí bys co nejrychleji změnil/a? Jak by se měly
změnit ty negativní? Co pro to můžeme udělat třeba hned? Kdyby to bylo na tobě,
potřeboval/a bys k tomu pomoc někoho dalšího?

Odkud čerpáš novinky, inspiraci a zjišťuješ aktuální fungování sociálních médií?
Jaké 3 novinky o sociálních sítích jsi se v poslední době dozvěděl/a?

Pokud bys měl/a napsat příspěvek o správně nastavených DNS záznamech a tvé vědomosti e-mail marketingu by nedosahovaly tak daleko, jak by sis s tím poradil/a?
Pokud by sis zjišťoval/a informace, od koho, odkud a jak?

Existuje postup jak v SmartEmailingu udělat, aby se kontakt, který se odhlásí z rozesílky a následně si objedná produkt – znovu obnovil? Nebo to možné není? Díkyza radu 🙂

Jak by ses vypořádal/a s těmito komentáři na sociálních sítích? Jsou pro tebe
komentáře na sockách důležité, případně proč?
a) Report this account @raskratku_socmod as a spam.
b) Promote it on @planit_on_castrol
c) ❤️❤️❤️