Tomáš Mužík
SmartEmailing je pro mně jednoznačně TEN nástroj, bez kterého nemá smysl pouštět se do online prodeje. Pokud vám jde o získávání opakovaných nákupů, zvyšování hodnoty zákazníka, nebo zvyšování hodnoty přímo vašeho businessu, tak se neobejdete bez budování a systematické práce s vaší databází. SmartEmailing je pro business v 21. století naprosto nepostradatelnou záležitostí.
Založení účtu
pod 3 minuty
Vytvoření účtu vám zabere maximálně 3 minuty, a to včetně veškeré autorizace. (Vlastnoručně jsme to testovali, fakt).
- 3 měsíce na nezávazné testování a objevování.
- Možnost rozeslat až 15 000 e-mailů. Pokud byste pro vyzkoušení potřebovali větší množství e-mailů, založte si testovací účet a napište nám na obchod@smartemailing.cz. Určitě najdeme nějaké řešení.
- Všechny funkce pro chytrý e-mailing. K dispozici budete mít účet se všemi funkcemi, včetně API a transakčních e-mailů. Pro vyzkoušení SMS stačí dobít minimální kredit.
- Skvělou českou podporu, které na vás záleží. Každý všední den od 9:00 do 16:00 se těší na vaše zavolání se sluchátkem u ucha a prsty připravenými na klávesnici Markéta, Míša, Petra, Hanka a Roman.
- Zodpovíme vám dotazy nejen směrem ke strategii a celkovému konceptu vašeho e-mail marketingu.
Co získáte propojením SocialsPrinters a SmartEmailingu?
- Přehled v kontaktech získaných přes SocialSprinters snadná správa všech firemních kontaktů na jednom místě.
- Automatizaci následné rozesílky v rámci SmartEmailingu je možné nastavit automatické kamapě - hodí se perfektně na dodání slíbeného obsahu apod.
- SmartEmailing za vás bude posílat e-maily nebo SMS sám, automaticky podle připraveného plánu.
- V aplikaci získáte detailní statistiky a přehledy o tom, jak úspěšná je vaše komunikace a kolik procent lidí čte vaše zprávy, proklikává odkazy, případně plní cíle na vašem webu.
Budete v dobré společnosti
SmartEmailing je na trhu od roku 2010 a pomáhá více než 14 000 českým a slovenským firmám budovat skvělé vztahy se zákazníky a více prodávat díky e-mail marketingu a personalizované automatizaci. Mezi jeho klienty patří realitní makléři, finanční i kosmetičtí poradci, ale také velké nadnárodní společnosti.