Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Počítadlo v e-mailu za 3, 2, 1!

Návod, jak na odpočet v e-mailu

Akční nabídky, urgence, časově omezené akce a jejich vizualizace může uživatele přesvědčit o tom, že je správný čas nakoupit nebo udělat konkrétní akci než stanovený čas vyprší. A proto přinášíme krátký návod, jak dostat počítadlo jednoduše i do vašeho newsletteru tvořeného v editoru.

1. Najdete vhodný nástroj

Na internetu najdete hodně on-line nástrojů, které vám po vyplnění pár polí vygenerují přesně takové počítadlo, jaké potřebujete. Zdarma můžete využít například Countdownmail nebo i námi zvolený Sendtric.

V nástroji vyplníte váš e-mail, požadovanou časovou zónu (Europe/Prague), požadovaný konec odpočtu a jazyk (Czech). Dále si zvolíte barvu pozadí, popisků a čísel. Využít můžete vaše firemní barvy nebo barvy newsletteru, ale vždy tak, aby byl odpočet na první pohled dobře čitelný. Poté už jen kliknete na tlačítko ‘Generate’ a vpravo se zobrazí náhled.

2. Zkopírujete URL adresu počítadla

Dole pod náhledem počitadla se automaticky vygeneruje kód, který můžete použít pro HTML šablonu. V případě, že chceme vkládat počítadlo přes Smart Editor, zkopírujeme jen část kódu se zdrojem (URL) počítadla. Najdete ji za značkou img src mezi uvozovkami a kopírujete celou URL adresu bez uvozovek.

3. Vložíte počítadlo do e-mailu

Poté přejdete do SmartEmailingu a konkrétního e-mailu nebo šablony, kam chcete odpočet vložit. V editoru vložíte prvek obrázek (nebo upravíte stávající) a přes úpravu obrázku jdete do nastavení ‘Změnit obrázek’. Zvolíte možnost ‘Zadat adresu (URL)’ a vložíte zkopírovanou adresu. Potvrdíte tlačítkem ‘Použít’ a odpočet je hned vidět v těle e-mailu.

Celý e-mail uložte, dokončete a pošlete na vybraný segment. Tadá, už můžete jen sledovat, jak vteřiny ubývají a blíží se konec (nebo možná i začátek) vaší akce.

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.