Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Péče o zákazníka: 7 tipů

Konverzí ani prodejem to nekončí. Pokud si chcete dlouhodobě udržet spokojeného zákazníka, který se k vám bude rád vracet, zůstaňte s ním v kontaktu a budujte vztah. A až znovu projeví zájem o vaše zboží nebo službu, snažte se mu jeho cestu nákupem co nejvíc usnadnit.

Péče o zákazníka a poprodejní e-maily by měly být důležitou součástí vašeho marketingu. Jak dosáhnout toho, abyste se svým e-mailingem do budoucna nalákali k dalšímu prodeji.

Nastavte vhodný tón

Tón komunikace by měl odpovídat zaměření vašeho podnikání. Vždy buďte příjemní, přátelští a co možná nejosobnější. Nastavený tón si udržujte vždy a napříč všemi kanály od e-mailu až po Facebook.

Buďte užiteční

Posílejte newslettery, ze kterých se příjemce dozví něco zajímavého. Zkuste ho vzdělat i pobavit. Čím lépe svého zákazníka budete znát, tím větší úspěch sklidíte.

Projevte zájem

Příjemce pošty z vás musí cítit, jak moc vám záleží na tom, aby se u vás cítil dobře. Ujišťujte ho o možnosti kdykoli pomoct. Zeptejte se ho, proč u vás dlouho nenakoupil nebo co pro něj můžete udělat lépe.

Pomáhejte prodejem

Ke každému nákupu nabídněte doplňkové produkty nebo služby. Snažte se o to, aby byl příjemcův zákaznický zážitek úplný a vaše prodeje o něco vyšší.

Buďte pozitivní

Nepište nečitelné nemaily. Pište čitelné e-maily. Dávejte si pozor na zápory a negativní sdělení – čím méně jich bude, tím pro čtenáře lépe.

Budujte si věrnost

Se zákazníkem vždy zůstaňte alespoň v občasném kontaktu. Určitou dobu po nákupu se připomínejte. Chcete nějak pomoct trvalému odběru svých služeb? Nabízejte věrnostní bonusy.

Slušnost je se podepsat

Zapomeňte na „noreply” adresu. Posílejte e-maily, na které se dá odpovědět, a postarejte se o to, aby ty odpovědi pak také někdo četl.

Zužitkujte výhody A/B testování díky letošnímu summitu

Poprodejní péče o zákazníka by měla být důležitým prvkem vašeho e-mailingu. O budování a podpoře věrnosti poprodejními e-maily jste se mohli více dozvědět na webináři Email Marketing Online Summit 2017. Pokud vám tato akce utekla, nezoufejte, můžete si ji pustit ze záznamu.

Koupit záznam EMOS 2017.

O tématice mluvil Mario Roženský, internetový podnikatel, který úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Jako ryba ve vodě se cítí hlavně v affiliate marketingu, o kterém i školí. V roce 2015 spustil aplikaci SupportBox.

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.