Poslední volná místa na školení PRÁVO V E-MAILINGU (27. 4.)

Videoseriál: Obchodní sdělení

Krásný dobrý den,

přináším vám rychlý vzdělávací tip ze série NEMÁME RÁDI SPAM,

tentokrát na téma: OBCHODNÍ SDĚLENÍ.

Problematika obchodních sdělení je jedna ze dvou, které musíte ovládnout, aby byl váš e-mail marketing v suchu. Tou druhou je ochrana osobních údajů.

  • PROBLEMATIKOU OBCHODNÍCH SDĚLENÍ, RESP. NEVYŽÁDANÝCH O. S., SE ZABÝVÁ ZÁKON Č. 480/2004 SB. O NĚKTERÝCH SLUŽBÁCH INFORMAČNÍ SPOLEČNOSTI.
  • OBCHODNÍ SDĚLENÍ JE JAKÉKOLIV SDĚLENÍ USKUTEČNĚNÉ ELEKTRONICKÝM PROSTŘEDKEM A VEDOUCÍ K NÁVŠTĚVĚ WEBU, PRODEJI ČI PODPOŘE IMAGE ZNAČKY (ANO, tedy i PF a přání k svátku je obchodním sdělením).

Komu a kdy můžete obchodní sdělení zasílat?

Lidem, od kterých máte vědomý a informovaný souhlas se zasíláním o. s.

Informovaný souhlas nejlépe získáte, když si o něj řeknete.

Ideální formou je zaškrtávací pole, které není předvyplněné – „Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení“.

Zákazníkům, kteří u vás dříve nakoupili. (Těm ale pouze obchodní sdělení týkající se obdobné nabídky zboží či služeb, a to jen do té chvíle, kdy řeknou NE.)

Jestliže nabídnete svůj produkt za e-mail, např. vypracovaný e-book, můžete v komunikaci postupovat stejně jako u zákazníků.

Pokud ale chcete, aby si kontakt byl skutečně vědom zasílání vašich newsletterů, využijte zaškrtávací pole.

Co musí obsahovat každé obchodní sdělení???

Jsou to 3 věci:

  • jasná identifikace odesílatele,
  • informace o tom, že se jedná o obchodní sdělení,
  • bezplatná a jednoduchá forma odhlášení, ideálně odhlašovací odkaz.

Jsou vám už obchodní sdělení jasnější? Splňují vaše kampaně všechny tři povinnosti? Pokud ne, tak šup šup to napravit.

V ČR se problematikou obchodních sdělení zaobírá ÚOOÚ – Úřad pro ochranu osobních údajů. Na jeho stránkách www.uoou.cz najdete zákony, výklady i stanoviska úřadu k nejrůznějším situacím.

Děkuji vám za pozornost a přeji krásný den, bez spamu!

Kateřina Fišerová
Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Kateřina Fišerová

Vůdčí osobnost SmartEmailingu, místopředsedkyně The Human Potential Academy z.s., zakládající členka spolku Šťastné Česko a spoluzakladatelka módní značky Ilka fashion. Jejím cílem je pomáhat klientům s dosahováním lepších výsledků z e-mailových kampaní, vzdělávat širokou veřejnost v oblasti e-mail marketingu a podporovat české a slovenské firmy v růstu.

Přejete si podobné články najít přímo ve svém e‑mailu?

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si E-book: E-mail Marketing? Raketový pohon vaší zákaznické retence zdarma

Vyplňte prosím své údaje

Vyplňte prosím své údaje

Vaše osobní údaje zpracováváme podle těchto zásad zpracování osobních údajů.

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

Stáhněte si CHECKLIST zdarma

E-MAILOVÝ KALENDÁŘ
NA ROK 2024

Registrace na workshop

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Stáhněte si VÁNOČNÍ CHECKLIST zdarma

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.

Vyplňte prosím své údaje

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami zpracování osobních údajů.